Ads Top

Tukar Bulb Lampu Kereta Waja


Masa buat tinted kereta haitu, aku tukar sekali lampu spotlight bahagian kanan kereta. Asalnya nak tukar bulb sahaja sebab malap kalo drive waktu malam.  Tapi kedai suruh tukar baru sebab dah rosak dimasuki air.  Kalo bawak kereta time malam orang yang suka komplen lampu ni malap ialah mak aku.. hehehe


Kos Tukar Bulb Lampu Kereta Waja

Ada fius rosak jadi tukar fius sekali.

Tetiba teringat lampu belakang dengan lampu brek pon tak nyala jugak.  Belum sempat aku bagitau,  budak-budak kat kedai ni dulu yang bagitau aku.. cepat toi depa kalo nak duit.. ibarat enjin carian google hahahaha

Kos Tukar Bulb Lampu Kereta Waja



Total investment aku haitu adalah :


Waja FOG Lamp (RH) - RM 110
Fuse - RM 5
43 Bulb Philips - RM 18
Bulb x 2 - RM 10


RM 143


Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.