Ads Top

Perempuan Berkurung Biru


Ahahaha....




Tajuk agak misteri....

Sesajer.... tuan belog nak selfie.... 😆



Aku baru jer sampai umah koi 9.40 tadi.. Baru balik dari kursus kat Selangor. Bertolak dari KLIA2 koi 4.10 sampai airport Penang koi 5. Jem punye pasal, adikku sampai airport koi 6.20 petang. Anakku Che Ah ikut sekali.


Elok jer kami dekat nak sampai tol keluar jambatan, Che Ah muntah pulakk dalam keta... benti jap kat hentian sebelah tol tu cuci dia, cuci baju aku dan kusyen keta dan apa-apa jer yang patut... pakaikan dia baju saiz aku sebab adikku tak bawak baju spare.. Pastu kami singgah jap Masjid Baru Seberang Jaya untuk solat maghrib. Aku mandikan Che Ah kat situ..




Baju dia takde, so aku balut dengan kain batik jer
ehehehe...


Dalam perjalanan, aku mengantuk gila. Terlelap jugak la... mujur adik aku steady jer drive padahal siang tadi cuci rumah sewa baru dia sebab nak masuk hujung bulan ni.. mmm... Eceli dalam flight tadi pun aku tido jugak. Penat! Tapi still tak cukup tido sebab dapat lelap pun setengah jam jer.. mujur kami selamat sampai rumah sebab aku terjaga pun bila lagi 3km nak sampai umah dah... 😴😴😴


Sampai umah, lepas mandi dan dinner kejap, adikku bukak tv tengok Maharaja Lawak Mega Final pulak... cerah balik mata aku! Tak semena-mena update belog!??? Kekeke...


Jom nak sambung tengok pusingan ke 2 pulak. Bye!




Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.