Ads Top


Assalam. 
Baru ada kesempatan nak update blog malam ni... 


Macam biasa. 
Capai henfon kesayangan. Pastu tekan ikon google. Pilih ikon blog sendiri... hehehe... Sebelum update selalunya aku akan khatam dulu stok gambar yang aku dah snap tersimpan kat galeri. Dari gambar tu dah dapat nak rangka camna nak start cerita. Tapi macam biasa la, bila tangan dah kat keypad tu, amik masa jugak dalam 2 3 minit untuk fikir sejenak hehe..


Selalunya gambar yang aku dah snap aku akan terus upload fb bila ada kelapangan... upload tanpa edit sebab takut terdelete... lepas tu baru download balik gambar tu by situation. Baru tak blurrr sangat nak cerita apa. Tapi blurrrr sikit2 tu adalah jugak 😅 


Ni cara aku berblog. Saja nak kobar... thihihi...
Awak camna? 😃



Tapi tadi, bila je blog aku launched lepas aku tekan ikon blog aku dalam google, nampak ada tetamu la...




Iklan Blackmores



Hehehe... 
Alhamdulillah... dah ada iklan baru kat blog aku nie. Sebelum ni asyik aroi nye iklan aje haahaa


Iklan baru dari Blackmores ni sangat2 buat aku surprise dan happy gila! Alhamdulillah... mujur ada iklan baru.  Tak la jemu sangat tengok sidebar asyik iklan aroiii bangkok, aroiii korea, aroiii japan jer sokmo kan? Hehee... 


Ok. Tu je nak update. Korang dapat tak?
Jom! Jom! Tulis entri banyak-banyak!!!😃😃😃 assalam.


Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.