Tuesday, 25 July 2017

Aku Pun Dah Rasa Jugak!


Harini masuk opis nampak member bawak biskut ni. 
Tak silap aku, biskut ni pernah viral/femes dalam tahun lepas kot...



Biskut Gery Saluut Coklat


So, alhamdulillah aku dah try biskut ni. 
Biskut yang dikatakan berasal dari Sabah/Indonesia. Harga sepeket RM8.50 tuuuu... 😅


Base guna biskut empat segi. Atas biskut tu macam disapu Nutella. Tapi aku yakin bukan Nutella sebenar la. Sebab Nutella sedap. Rasa lemak manis coklat.. ni rasa dia biasa je bagi aku.. beli biskut empat segi pastu sapu sendiri nutella dekat rumah lagi sedap kot rasanya hehe.. Tapi member aku cakap ada juga perasa keju huhu..




Sebenarnya biskut macam ni, maksud aku idea sapu 'something' atas permukaan biskut ni dah lama aku buat sebenarnya hihi... dulu masa zaman budak, kalau ada susu pekat manis kat rumah, aku suka tuang susu pekat manis tu atas biskut ni. Pastu makan cepat-cepat sebab susu tu menitik keluar dari celah lubang biskut empat segi tu kihkih... selain tu, aku suka jugak sapu jem buah-buahan pastu kapit dua... bawak bekal gi sekolah... sedap kot makan macam tu.. 😆


Ada ke orang buat macam aku ni? Hehe


Tapi aku nak advise la, buat macam tu boleh. 
Tapi jangan selalu. Kena potong kaki aku tak tanggung k! Hehe.. 


Ok. Tu jelah nak update. 
Tunggu entri episod makan-makan Open House pulak lepas ni ok! #pengsan