Ads Top

Entri Raya 2017 ~ Apa kami suka buat sebelum pergi sembahyang raya




Tempting sangat tengok gambar ni kalau turn aku raya kat kampung halaman husben. Huh!!!


Straight to the point... Just nak post entri pendek je haini. Dah malam. Mata dah mengantuk. Tapi tengok belog sepi tak berpengunjung haini rasa cam tak best...


Belek-belek gambar dalam iphone 7 ni ada lagi 2 entri pasal raya tak up! Tu tak masuk entri pasal open house ada 2 cerita tak up lagi. Gambar dah melambak dalam iphone 7 ni... 


Hahahaha.... berangan kau di sana 😂
Iphone 7 konon. Silalah jangan percaya ok!


Ok. Abaikan pasal iphone ke ipin ke upin ke..
Yang pasti belog thisspin haini nak cerita pasal apa yang kami suka buat sebelum sembahyang raya kalau beraya kat umah ayah bonda aku..



Bersarapan beramai-ramai.


Sebelum ni berbuka beramai-ramai dan bersahur beramai-ramai.


Ok. Tak payah carik aku dalam gambar ni. Sebab raya pertama kat umah husben taon ni so memang aku takda dalam gambar ni kehleh! Ni kat umah ayah bonda aku.Memang riuh rendah la time ni.


Excited nampak abang aku ngee...


Time pagi la kena amik pinggan nak isi ketupat, cari piring nak letak rendang, cari cawan banyak-banyak letak dalam talam, bancuh air teh dengan kopi.. kalau ada laksa ke bihun sup ke raya pertama lagilah happening suasana pagi raya kat dapur ni.. 


Pagi rumah mana yang tak meriah raya-raya kan? 😊


Ok. Settle up entri haini hehe.
Ok... Jumpa lagi.
Besok-besok... (sila sambung sendiri).


Bye kawan!


Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.