Ads Top

Entri Raya ~ Open House Kat Klinik Kesihatan


Hahahahahaiiiii all...


Maaf banyak-banyak la kalau ada yang singgah belog ni cari entri baru tapi takde... tuan punye belog takde idea nak potpet apa 2,3 hari lepas... huhu..


Nak potpet pun kena ada idea ka? 😂


Eh tetiba dapat ilham nak potpet pasal episod makan2 sepanjang minggu lepas hehe...


🍗 6 Julai 2017 Khamis ~ Open house Klinik

Banner pun ado... tak cincai punya.. 


Suasana hari raya di sini.


Parkir kereta yang dijadikan ruang booth sajian open house hari tu.. tengok pcik yang baju kelabu tu rasa macam ada watak kartun macam tu kan?


Landskap parkir kereta yang nampak cantik dengan bukit di belakangnya.


Tuan belog pun nampak cantik jugak dengan background tetamu di belakang.


Tetiba... 😂


Lagi....


😂
Kasi can aaa.... hehehe...


Lepas kami bertiga pergi open house kat sekolah anak, kami pergi pulak open house klinik lak. Sebenarnya dah kenyang sebab pekena nasi kat sekolah tadi tapi pergi jugak sini sebab dah dijemput katakan... hihi


Kat sini pun dorang buat stail booth jugak.
Jom-jom tengok booth apa yang ada.. 


Booth ketupat dan rendang. 
Suka idea hiasan dulang tu 🙄


Booth manisan. 
Banyak kuih raya, kerepek dan kekacang serta kek.
Nampak cantik pulak bekas kuih raya 5 ruang tu.


Booth dessert.
Rajin betui dorang mendekorasikan dessert2 tu... 😊


Ada lagi booth.
Booth sate dengan nasi daging aku tak snap. Sate tak snap sebab dah habis hehe.. Nasi daging tak snap sebab dok hujung... huhu


Kat sini aku banyak pergi beraya dengan nurse-nurse dan jugak doktor time aku pregnen dulu. Makan main rasa-rasa je. Tak pulun sangat 😅 hehe..


Tapai dengan puding jagung tu aku punye. 
Sate dengan nasi impit tu member punye ok! Hehe


Tetiba nampak member aku bawak jeruk-jeruk dengan tembikai ni.. aduhaiii letih rasa nak makan.. tapi buah ok kot tak gumukkss haha


Nasi daging orang sebelah punye..
Tetiba rasa lapar lak bila tengok gambar ni..


Ni nurse yang suka follow up aku bila time aku kena amik blood pressure (bp) kalau time bercuti kat kampung... ada aku cerita dalam entri ni


MA kat tempat keja aku dulu. 
Now dah posting sini.


Ok. Tu jelah nak update.
Hopefully terubat lah rindu korang nak dengar aku potpet kat belog ni. Hehe.. 


Sebelum tu, nak habaq...


Sedappp gila tapai dia uollsss!!!


Ok. Bye!



Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.