Thursday, 31 August 2017

Kami dah tiba...



Baru sampai dari SP. 
Jalan tak jem pun walaupun hari ni hari kebangsaan. Selamat Hari Kebangsaan guys!!!


...di rumah mak...

Nampak tak Eshan kat belah kanan tu? Hehe..
Budak tu dah boleh meniarap, angkat dada, pusing-pusing... cakap tatata,bababa,cacaca dah boleh 😊


Anak teruna no.2 dah lapar nasik.
Sampai tadi koi 5.30. Ada ayam golek kat dapur.


Hahaha...
Sebenarnya... aku pun makan nasik jugak lepas tu..


Alhamdulillah... mak aku sihat. Tengah masak sambal kat dapur masa aku sampai tu. Adik bongsu aku Fieza pun ada dengan husben dia Faizal. Adik Ayda aku pukul 730 tadi baru sampai... now abang sulung dah sampai dengan anak-anak dan isteri dia..





Esok raya!!!


Selamat Hari Raya Aidil Adha.
Maaf Zahir dan Batin.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...