Ads Top

Entri pasal anak pula hari ni...


Eshan suka dapur!!! 😅






hari ni entri agak personal sikit... sebab? 
sebab tunjuk dapur rumah aku.. eh, tunjuk dapur belum guna dengan dah lama guna ni lain tau feeling dia... bagi aku lah... haha 😅



Ni gambar time cuti minggu lepas. 
Eshan baru je lepas mandi pastu aku ke dapur buat susu. Bawak dia sekali ke dapur sebab takde sesiapa dah dalam rumah nak tengok dia jap.. dia pulak dah boleh merangkak.. nak letak bawah kt bilik tu takut nanti dia mengutip apa kat lantai tu.. nak letak atas katil risau nanti tergolek jatuh katil huhu...


Sebelum mandi tadi aku tak sempat nak buat susu sebab ingat nak basuh berak dia aje.. 




Eshan kalau dalam 'walker' dia pun, mesti dia suka memunggah tupperware (tipuware) aku tu.. kalo takda walker, nanti dia berdiri je kat sini sambil memunggah macam dalam gambar ni hehe.. ehh.... rasa rugi lak takde gambar dia dalam walker kat dapur ni. Bila2 esok aku snap lahh 2-3 keping gambar Eshan untuk rekod/simpanan hehe..



Eshan ni macam Angah dia.. suka barang kat dapur..
Along dengan Kakak Syairah ( Che Ah) suka masuk dapur buka peti ais je manjang.. huhu..





Ok tu je nak update.
tengkiu reading!! 😘




Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.