Ads Top


OPEN HOUSE 
Muzium Arkeologi Lembah Bujang, Kedah
01.07.2018


Opss lupa lak nak slotkan acara Open House kat Muzium ni dalam entri sebelum ni. Maybe sebab gambar tak banyak agaknya hehe.. Jom tempek 2 3 keping gambar Open House yang aku attend haitu 😄


Sedapnye tengok ketupat tu time-time cenggini..


Eceli ni baru pertama kali aku attend Open House yang dianjurkan oleh pihak Muzium. Sebelum ni ada dorang jemput tapi memanjang tak kena dengan time aku.. So kali ni dah berkesempatan pergi, maka dapatlah merasa dorang punya Open House hihi..




Banyak jugak menu yang disediakan.. 
bihun sup, nasi tomato, kek, kuih raya, ketupat, rendang dan banyak lagi aku tak ingat dah.. tapi aku makan macam gambar tadi je.. teringin tengok nasi tomato tapi perut dah kenyang cepat sangat... maybe sebab ambil teh tarik agaknya huhu..






Ni bukan first time aku ke sini. 
Sebelum ni pun pernah attend kursus yang dianjurkan oleh dorang.. kursus tu ibarat aku belajar subjek Sejarah balik la.. ada dorang terangkan mengenai Candi utama kat sini iaitu Candi Batu Pahat. Siap gambarajah bumi dengan garisan Khatulistiwa dan satah-satah membujur dan entah apa lagi aku tak ingat dah.. sampai aku jadi konfius.. aku tengah dengar taklimat berkaitan Sejarah ke Geografi ehhh?? Alhamdulillah baru je dapat sijil kursus tu Selasa kelmarin hehe.. btw, tengkiu sebab jemput kami. 


ok tu je nak update. Kalau korang suka blog ni boleh Follow blog ni dan jugak Google Plus. Ada kt sidebar sebelah ni. Btw tengkiu reading. C U next entri. 


Bye 😘


Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.