Ads Top


Alhamdulillah....
Akhirnya keluar jugak entri pertama untuk tahun ni 😆


Dah lama mak-incik tak update belog ermmm...
Rindu gila nak gebang2 dalam belog kesayangan ni. Banyak sangat nak cerita kat korang sampai tak ter'update2' belog mak-incik ahahaha...


Okey ni cerita Ahad minggu lepas.. 1 minggu sebelum Thaipusam. Aku dengan anak pompuan aku je outing sama-sama hari ni. Yang lain tak bawak sebab sekolah.. Eshan tinggal kat rumah dengan abah dia sebab dah mengantuk huhu..


Jemput makan uols..


Pasemboq sedap dekat Mee Abu Bedong
Sepinggan RM4


Pasemboq ni aku makan dekat area BSN berdekatan UiTM Merbok tu. Nama Mee Abu Bedong tu sengaja dikekalkan walaupun lokasi kedai aku makan ni bukan dekat Bedong pon, tapi dekat Bujang... Macam jenama yang dah dipatternkan. Sebab kalau tak salah, asal Mee Abu ni di Bedong.. so orang dah cam nama kedai ni, tak payah susah2 pi sampai Bedong, kat Bujang pon adooo..senang cari..


Sengaja order pasemboq. Nak ajar anak aku try pasemboq ni. Mujurlah anak aku boleh makan sayur timun cucuq tu semua. Mujur lagi bila Mek Che Ah ni kata sedap! Lega dengar.. sekurang2 nya anak aku berani cuba makan pasemboq ni. Takda lah nanti asyik-asyik masuk kfc je... 


Air pon kongsi 2 orang haha
Bukan kedekut, tapi aku nak kurangkan minum air manis-manis camni.. sejak tahun lepas aku dah amalkan minum air sejuk kosong je kat rumah.. 


Ok, tu je nak update.
Selamat suksess berblogging bagi tahun 2019!


Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.