Ads Top

Kek Batik Pertama di tahun 2019



Kek Batik Pertama di tahun 2019

Close up sikit kek batik aku buat hari Selasa pagi baru-baru ni. Ok tak gambar aku? Sorri la.. aku malas nak potong dan letak atas pinggan putih kasi nampak "wah sedapppnyee!!!" Sebab air kat singki tengah pressure slow so janganlah cari masalahs. Snap direct je dari dalam loyang hehe..


Selain kek batik, aku ada buat kek coklat jugak bawak balik kampung.  Minggu ni heaven sangat sebab banyak cuti umum hehe CNY kann.. cuti 2 hari Sabtu Ahad keja lak Isnin 1 hari pastu cuti 2 hari CNY pastu keja 2 hari pastu cuti lagi 2 hari.. nikmatnye cuti.. hehe.. Kek batik ni aku buat tapi simpan kat rumah ja. Bawak balik kek coklat ja..


Kek Batik Pertama di tahun 2019


Aku kalo buat kek batik memang tak guna serbuk milo. Sebab milo ni rasanya manis. Tak kena dengan selera coklat yang aku nak.. aku prefer guna serbuk koko ja. Gunalah jenama apa pun janji serbuk koko. Tapi memang lagi sorrgaa lah kalo dapat serbuk koko Van Houten. Sekarang ni aku berada dalam zon tengah kumpoi duit nak repair rumah so memang aku layan serbuk koko jenama Malaysia jelah.. itu pun mak encik ni dah rasa bizi menyiapkan order tak putus-putus dari anak sendiri kehkehkeh 🤣🤣


Okay tu je nak update. Happy weekend semua yang sudi baca post ni.. bye.. 😊😘



Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.