Ads Top



Double decker bed untuk anak teruna 😆


Sejak duduk rumah sewa kami kt Merbok dulu lagi Along Angah dah minta belikan dorang katil double decker... aku janji nak beli lepas kami pindah. Alhamdulillah, cuti krismas tahun 2019 impian aku dah jadi kenyataan sebab kami dah pindah masuk rumah sendiri dah.. 💕


Plan asal nak beli katil ni lepas tamat lock down a.k.a perintah berkurung ni bulan 9 nanti.. tapi last skli xjadi.. elok je masuk fasa PKPP (fasa ketiga Malaysia kena lock down aka darurat sebab Pandemik COVID-19) aku beli terus katil double decker ni.. time ni banyak kedai dah boleh buka dah.. tapi dengan new norm la.. aku fikir, time anak-anak kena cuti gi sekolah macam sekarang ni memang sesuai sangat lah aku beli katil ni.. 


katil tingkat Double-decker untuk orang dewasa dan kanak-kanak
Amik kaler hitam.. sebab kaler putih takde..
Plan nak amik kaler putih.. Tapi hitam pun aku suka jugak ah..


Sebelum beli yang ni, aku ada laa survey2 dulu katil tingkat dekat IKEA.. tapi mostly banyak tak berkenan.. yang ikut  bajet aku.. tapi yang mana aku suka tu mahal pulak rasa.. errr 😅 rakyat marhaen beli katil double decker hat biasa2 udah le.. hehe kan..


Lepas tu, aku google jugak tengok.. terjumpa banyak stok katil tingkat kat kedai-kedai perabot terpakai pulak.. tapi mahal pulak aku rasa untuk 2nd hand punya perabot... aku fikir macam tak berbaloi pulak..
Macam baik beli baru je.. tapi memang nampak pun macam baru lagi katil tu.. maybe owner dia guna sekejap je kot pastu pindah .. dan malas nak usung.. mungkin hehe


katil tingkat Double-decker untuk orang dewasa dan kanak-kanak



Dalam shopee pon ada pm tanya seller. Tapi malangnya seller tak buat delivery ke Kedah..
Aku pm seller tu sebab murah dari yang aku tengah survey..


katil tingkat Double-decker untuk orang dewasa dan kanak-kanakkatil tingkat Double-decker untuk orang dewasa dan kanak-kanak
Tilam pon beli jugak.. sebenarnya dah ada tilam single 2 ketoi kat umah.. takpa la, xrugi beli tilam.. boleh bawak usung  tido2 kat mana2 je nanti kot2 boring tido dalam bilik kan hehe..
katil tingkat Double-decker untuk orang dewasa dan kanak-kanak




Tara.... dah siap pasang 😍😍😍

katil tingkat Double-decker untuk orang dewasa dan kanak-kanak


katil tingkat Double-decker untuk orang dewasa dan kanak-kanak

Tengkiu reading 😘




Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.