Ads Top

Cashback selepas renew insurans kereta!


Sejak aku membeli insurans kereta dengan syarikat Takaful Malaysia, seingat aku baru sekali aku ter'renew' insurans kereta di Pejabat Pos, sebab time tu aku terlupa dan bila dah sedar, masa dah suntuk nak pergi pejabat Takaful Malaysia dekat pekan..

Sekali tu jelah.. 


Dapat cash back selepas renew insurans kereta


sebab terasa rugi dan bodoh pulak bila tak dapat cashback sebab benefit tu aku dah tahu.. melainkan aku tak tahu pasal benefit cashback tu lain lah kan... lagipun bayar jumlah sama je (atau mungkin lagi mahal) di Pejabat Pos.. 


So, memandangkan aku takmo kerugian di masa akan datang jadi sejak tahun lepas, aku dah start bayar insurans kereta aku guna platform Myeg.  Alhamdulillah, tahun ni pun aku bayar guna Myeg jugak. Dan in shaa Allah, tahun depan pun aku akan setia dengan Takaful Malaysia.




Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.