Ads Top

Kos Bina Dapur Bersaiz Kecil


Kos Bina Dapur Bersaiz Kecil

KOS BUAT DAPUR KECIL DAN MUNGIL
(kecuali sinki dan dapur memasak)
RM 2700


Terlupa nak share kos aku buat dapur saiz kecil ni kat rumah aku.  Dulu aku ingat macam TAKNAK share je kos buat dapur kecil ni sebab aku fikir dapur kecil macam ni siapa lah yang teringin nak buat kan? huhu..


Memula sembang dengan adik aku pasal loan nak repair rumah tak lulus2 lagi... tak lepas jugaklah sembang pasal dapur kecik aku tu.. sesiapa pun mesti teruja nak tengok dapur kan hehe.. dia pun tengah bajet-bajet nak buat dapur haitu tapi tak jadi lak... huhu..





so, aku fikir maybe orang lain pun macam aku dulu jugak.. tercari-cari harga dapur saiz mungil macam ni hewhew... so aku share lah... 😅


ok. tu je nak update untuk hari ni.
tq reading 😁😁😁



Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.