Wednesday, 9 May 2018

Nur Syairah yang penyayang..hehe


Hai ada lagi rupanya video anak2 yang belum aku upload masuk dalam belog ni.. rasa2 macam dah up sebelum ni sebab tengok dah ada 27viewers dalam video ni.. tapi kenapa dia duduk dalam draft? maybe aku tersilap pergi set draft kot.. so takpe, aku UP balik. Senang nak tengok di masa depan 😊


Video ni seingat aku masa 2tahun lepas aku sendiri yang rakam kat rumah.  Kalau tak salah, masa hari Sabtu petang. Masa ni aku belum pregnen kat Eshan lagi pun.. kiranya Syairah ni anak bongsu lah masa ni hehe.. umur maybe dalam 3 tahun lebih....


layan... 😁



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...