Ads Top

Memori hari pertama persekolahan buat Syairah


Che Ah nombor 3 dari belakang (Pandang kanan)


Aku memang rasa bersyukur dengan adanya teknologi. Dengan teknologi macam wassap ni, bolehlah aku tengok apa aktiviti anak aku di sekolah. Cikgu pra sekolah dan para waris yang lain memang suka sungguh upload gambar dalam group.  Thorbaikkk lah!! 😚


Ketua Guru Pra Sekolah ~ Cg.Midah kt belakang baju pink 


Anakku takda dalam gambar ni.
Saja bagitau mana tau kot2 10 tahun lagi baca entri ni aku sendiri pergi cari pulak anak aku dalam gambar ni 😅




Tengah pegang buku. Ada jugak terselit sekeping gambar dia buat apa kat sekolah hari pertama persekolahan di Kedah.


Ok, sebelum aku akhiri post ni, jom kita hayati kata-kata ni 


" Collect Moments... not Things"


Well... That is why this blog is existed 😊
Hope korang enjoy baca belog i okey hehe.




Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.