Ads Top

Senamrobik Pra Sekolah



RABU 31 Julai 2019



Jom nak update xtvt anak kat sekolah pulak la..
Anak aku kecik-kecik lagi.. sorang pon belum masuk sekolah menengah lagi.. nanti bila anak semua dah besar especially dah masuk universiti, mesti aku akan rindukan anak2 aku... 


Just nak update xtvt anak pompuan aku kat sekolah..

Che Ah terpilih mewakili sekolah dalam acara Senam Robik untuk murid Pra Sekolah. 


Yukk, layan gambar 😘

Bergambar dengan guru-guru Pra Sekolah (Cg.mas,  cg.midah, cg.yati dan cg.siti) dan kawan-kawan yang sama-sama terlibat sebelum bertolak.. 


 Aku up gambar SEBELUM BERTOLAK dulu laa..






Ni masa SEDANG BERTANDING ...









Aku try upload video tapi tak boleh2 pulak.. tapi nampak anak aku memang bersungguh2 buat senamrobik tu.


Masa dalam kereta lepas amik anak aku balik dari umah pengasuh petangnya, aku tanya lah Che Ah seronok tak lawan senamrobik pagi tadi kat sekolah orang ? Takut tak? Dia jawab seronok. Dia gtau dia buat betoi2 tapi tak menang.. kesian lak bila dia gitau camtu.. kenalah aku motivate dia balik supaya dia tak sedih ataupun givap huhuhu..


Ok tu je nak story. Banyak entri lagi tak sempat nak tulis kat sini sebab henset selalu jenuh berebut dengan anak. Ni pon type hari lain, hari lain sambung pulak.. nak upload gambar pon slow.. sedih betoi blog tak banyak post tahun ni padahal banyak material je huhu..



Ok lah.. see u soon in shaa Allah.

Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.